رصدنا

ساخت وبلاگ

به گزارش ایرنا رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آئین آغاز به کار مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان در آبادان گفت:خیرین نقش به سزایی در ساخت مراکز درمانی دارند.
علیرضا آموزنده افزود:وضعیت سلامت در منطقه جنوب غرب خوزستان مطلوب نبود و هنوز با آرمان های در این زمینه فاصله دارد و اینک باید تلاش کرد با استفاده از ظرفیت خیرین و جذب آنها با اجرای شیوه های درست تبلیغاتی و آشنایی دقیق آنان با مشکلات کنونی، اقدام کرد.
وی اظهار داشت: اگر هدفمند فعالیت های خود را انجام دهیم می توانیم بخشی از مشکلات کنونی در بخش بهداشت و درمان مردم منطقه را مرتفع کنیم.
در ادامه امام جمعه آبادان گفت:نگاه اسلام به بخش سلامت مرتفع کردن مشکلات بشر در بخش های جسم، روحی و جامعه است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:هم اکنون بخش عظیمی از درآمدهای خانواده ها را بخش درمان به خود اختصاص داده و باید تلاش کرد برای کاهش این میزان از کمک های خیرین بخش سلامت استفاده کرد.
وی با تاکید بر جلب مشارکت خیران در مناطق محروم جنوب غرب خوزستان تاکید کرد و بیان داشت: شناسایی افراد خیر و زمینه سازی برای جذب همکاری آنان در مجموعه خیرین حوزه سلامت و بهداشت، نقش مهم و موثری در رشد و گسترش سطح خدمات بهداشتی و درمانی منطقه دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر در هشت سال جنگ تحمیلی متحمل خسارات روحی، مالی و جسمی زیادی شدند که عواقب آن اینک بین مردم در حال نمایان شدن است.
وی خواستار توجه ویژه خیرین سلامت و همکاری آنان برای خدمت رسانی بهینه به مردم شهرستان های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان شد و افزود: رسانه ها و مسئولان نیز باید با فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی، روانی و ساختاری لازم، ورود خیران به بخش سلامت را تسهیل کنند.
سید فیاض موسوی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز اشتغال را یکی از مشکلات مردم این منطقه عنوان کرد و گفت:نمایندگان جدید آبادان در مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنند تا فرصت های شغلی پایدار در منطقه ایجاد شود.
وی از آمادگی شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان برای کمک به مجمع خیرین سلامت خبر داد.
در این مراسم عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و جمعی از مسئولان محلی و استان خوزستان حضور داشتند.
شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند.
3015/6065

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 38 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:33

درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فوتبال

درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فوتبال


عکس: ایرنا

کد خبر: 3065664

تاریخ خبر: 15:48 31/01/1395

دیدگاه ها و نظرات

:*
:
:
:
:
 
کد امنیتی

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 37 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:33

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، احمد احمدی روز سه شنبه در نشستی خبری در محل سندیکای یاد شده، اظهار داشت: ماهیت شرکت فولاد مبارکه سهامی عام است و خصوصی محسوب می شود و سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز در آن سهم 20 درصدی دارد که در واقع یکی از پنج عضو هیات مدیره آن به حساب می آید.
فولاد مبارکه در صورتجلسه تنظیمی و نمابر شده برای سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی اعلام کرد: ضمن حفظ سیاست های صادراتی شرکت، با هدف اولویت تامین نیاز بازار داخل و حمایت از صنایع پایین دستی، نسبت به تامین ورق های مورد نیاز برای استفاده در خطوط تولید اعضای سندیکا در سایزهای مختلف مورد درخواست، اقدام خواهد کرد .
مجتمع فولاد مبارکه در متن مزبور تصریح کرد: علی الحساب در 6 ماهه نخست سال جاری ورق های گرم با ضخامت دو میلیمتر به میزان 600 هزار تن و ورق گرم با ضخامت 1.8، 1.5، 1.4 هرکدام به میزان 50 هزار تن را برای صنف مزبور ثبت سفارش و تامین می کند.
احمدی خاطرنشان کرد: قیمت های فوب شمش فولادی در فروردین ماه 1394 به رقم 220 دلار در هرتن رسیده بود و در عین حال آمریکا نیز برای حمایت از تولید داخل تعرفه واردات را تا سطح 230 درصد افزایش داد، درعین حال این رقم ثابت نیست .
دست اندرکاران سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی معتقدند، افزایش تعرفه واردات ورق فولادی از چهار به 20 درصد، پیامد افزایش 500 درصدی قیمت فولاد را به دنبال داشته است.
مدیر برنامه ریزی و پژوهش شرکت ملی فولاد ایران گفت : امروز قیمت تولیدات فولادی در بورس کالا رقم می خورد، زیرا در بورس نرخ ها تابع عرضه وتقاضا هستند.
فولاد مبارکه در صورتجلسه ای که تنظیم کرده و تاکنون به امضای سندیکای یادشده نرسیده، آورده است: چنانچه به هرعلت امکان تولید هریک از اقلام درخواستی و سفارش های صنعت لوله و پروفیل در این مجتمع با مشکل روبرو شود، نسبت به تامین ورق مورد نیاز از سایر منابع اقدام می کند.
هیات مدیره سندیکای مزبور معتقدند، هنگامی که فولاد مبارکه نتواند پاسخگوی این صنف باشد، بنابراین ناگزیر از واردات است، اما در صورتجلسه یاد شده در این خصوص شفاف سازی نشده، زیرا در داخل کشور غیر از فولاد مبارکه، مجتمع بزرگ دیگری وجود ندارد و شرکت نورد ولوله اهواز هم برخلاف انتظار وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای یک میلیون تن، توان تامین سالیانه 500 هزار تن ورق زیر سه میلیمتر دارد که اکنون به دلیل پاره ای از مشکلات مدت سه ماه است که تعطیل شده و تولید ندارد.
به گزارش ایرنا، جمهوری اسلامی ایران با سهمی به میزان یک درصد تولید جهانی، چهاردهمین فولاد ساز جهان محسوب می شود و اکنون تولید سالیانه فولاد خام نزدیک به 17 میلیون تن است.
سال 2014 حدودیک میلیارد و 700 میلیون تن فولاد در جهان تولید و به مصرف رسید. ایران در تولید این محصول سابقه نزدیک به نیم قرن دارد و میانگین نرخ رشد تولید فولاد خام در سالهای 2013- 2003 برابر با 5.4 درصد ثبت شد .
اقتصام** 1559 **1561

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 25 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:33

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر بهزاد پوپک روز سه شنبه در نهمین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران به پیام دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این کنگره اشاره کرد و افزود: دغدغه ها و انتظاراتی که وزیر بهداشت در پیام خود به آن اشاره کرده است، همان دغدغه های آزمایشگاهیان است.
وی افزود: وزیر بهداشت به مشکلات آموزشی در حوزه علوم آزمایشگاهی اشاره و این سوال را مطرح کرده است که چرا راه علاقمندان به این حوزه سد می شود؛ این مساله نشان دهنده آن است که بالاترین مقام حوزه سلامت کشور به تاثیری که فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی می توانند بر پیشبرد این حوزه داشته باشند، واقف است.
رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی به لزوم همکاری و انسجام فعالان آزمایشگاهی و ایجاد نظام جامع آزمایشگاهی تاکید کرد و گفت: ما در کنار هم می توانیم تاثیرگذار باشیم و خدمات شایسته و با کیفیت به جامعه ارائه دهیم بنابراین لازم است برای ایجاد یک نظام هماهنگ با یکدیگر همکاری داشته باشیم.
پوپک به اعتباربخشی آزمایشگاه ها اشاره کرد و افزود: وزیر بهداشت به اعتباربخشی آزمایشگاه ها نیز اشاره ای داشت و آخرین قولی که در اسفندماه سال گذشته به ما داد این بود که انجمن های آزمایشگاهی به عنوان پایلوت اعتباربخشی آزمایشگاه های یکی از استان های کشور را برعهده بگیرد تا نظارت عینی و دقیقی در این زمینه صورت گرفته باشد.
وی ادامه داد: حوزه سلامت از ما انتظار دارد که با توجه به الگوی بومی و نه تنها با تاثیرگیری از الگوهای خارجی برای ایجاد شبکه و نظامی واحد برنامه ریزی کنیم؛ ایجاد شبکه ای هماهنگ سبب ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در تمام سطوح و کاهش قیمت تمام شده می شود.
نهمین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از امروز 31 فروردین تا سوم اردیبهشت ماه در مرکز همایش های رازی درحال برگزاری است.
علمی**1834**1440

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 41 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:17

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، معاون میراث فرهنگی استان ضمن تبریک روز جهانی بناها و محوطه ها اظهار داشت: امسال در اقدامی شایسته این روز با شعار «میراث ورزشی، با هدف تجلیل از نقش ورزش در بهبود زندگی انسان» نام گذاری شده است که می تواند زمینه ساز حمایت جامعه ورزش استان برای حفظ و حراست از بناهای تاریخی شود.
کیومرث خانی لعل آبادی افزود: خوشبختانه در حوزه ورزش اقدامات مناسبی برای ثبت تعدادی از ورزشهای اصیل از جمله ورزش باستانی به عنوان میراث معنوی ملی صورت گرفته است که می تواند زمینه ساز حفظ و احیاء این ورزش های اصیل و کهن ایرانی باشد.
وی تصریح کرد در استان کرمانشاه نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته و یا در دست انجام است که از جمله آن ها می توان به ثبت ملی ورزش زوران به عنوان یکی از ورزش های کهن مردم استان به عنوان میراث معنوی ملی کرمانشاهی ها اشاره کرد.
این مسئول ادامه داد: همچنین استفاده از ظرفیت بناهای تاریخی برای ترویج ورزش های کهن زورخانه ای از دیگر اقدامات مورد توجه ما است که می توان به همین زورخانه علمدار شهر کرمانشاه اشاره کرد که به عنوان بخشی از حمام تاریخی ملا باشی به محل ورزش های باستانی تبدیل شده است.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در خاتمه خواستار حمایت جامعه ورزش استان برای کمک به حفظ و حراست از بناهای تاریخی شد و تصریح کرد: ورزشکاران با توجه به مقبولیت اجتماعی بالایی که در میان مردم و نسل جوان دارند می توانند در راستای فرهنگ سازی حفاظت از بناهای تاریخی یاری گر بسیار مناسبی برای اداره کل میراث فرهنگی استان باشند.
در بخش دیگری از این مراسم تعدادی از ورزشکاران سوالات و دیدگاه های خود در حوزه میراث فرهنگی مطرح کرده و خواستار توجه جدی مسئولان به ویژه در حوزه حمایت و احیاء سنت ها و ورزش های کهن کشور شدند.
6539/8066

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 29 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:17

بوشهر- ايرنا- رئيس دانشگاه علوم پزشكي بوشهرگفت:استان بوشهر رتبه نخست در زمينه ابتلا به بيماري ديابت را در كشور دارد طوريكه از هر پنج نفر يك نفر در استان به اين بيماري مبتلا است.


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 33 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:17

ایرنا-خرم آباد-در هفته سي ام ليگ دسته يك فوتبال، خيبرخرم آباد 2 بر یک بر داماش گيلان غلبه کرد.*7


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 33 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:13

مسكو - ايرنا- علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در چارچوب يك سفر رسمي براي شركت و سخنراني در نشست سران مجالس كشورهاي اوراسيا و مذاكره با مقام هاي روسيه از جمله همتاي خود دوشنبه شب در راس يك هيات وارد مسكو شد.


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 28 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:13

تهران- ايرنا- استاندار تهران با اشاره به تدوين برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ريزي و همكاري دستگاه ها در شكل گيري سند توسعه استان الزامي است.


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 27 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:13

تهران- ایرنا- ذوب آهن در صورتی كه النصر عربستان را در ورزشگاه سلطان قابوس شكست دهد، برای اولین بار از سال 2011 تاكنون به مرحله حذفی مهمترین رقابتهای باشگاهی آسیا بازمی گردد.


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 21 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:55

تهران-ايرنا- رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم درمورد طرح رفاه كارت دانشجويان گفت: سيستم يكپارچه كارت هوشمند دانشجويان در حال تهيه است و پس از تصويب براي اجرا در سال آينده تحصيلي ابلاغ خواهد شد.


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 30 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:55

ايلام - ايرنا - تكواندوكار پر افتخار و شايسته ايلامي در مسابقات پاراتكواندو قهرماني آسيا در فيليپين مدال نقره اين دور از رقابت ها را كسب كرد.


رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 27 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:55

كردستان سرزمين اختيار الاديني ها و مركز عرفان و تصوف و محل پرورش خادمان قرآن كريم نگين وحدت ايران اسلامي است و همواره از اين ديار نداي وحدت بخشي و اتحاد مسلمانان برخواسته است.
به واسطه انقلاب اسلامي و استقرار نظام جمهوري اسلامي، مردم مسلمان كردستان به آرزوي ديرينه خود كه برگزاري مجالس قرآني و ديني بود رسيدند و در سال هاي بعد از انقلاب اين ديار ميزبان برنامه هاي متنوع فرهنگي و ديني با محوريت قرآن بوده اند.
برپايي كلاس هاي آموزش قرآن در مساجد و تكايا و منازل شخصي و پرورش هزاران قاري قرآن و همچنين برپايي محافل انس با قرآن در طول سال به مناسبت هاي مختلف، كردستان را به يكي از استان هاي قرآني كشور تبديل كرده است.
برگزاري هفته قرآن و عترت يكي از برنامه هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در هشت استان كشور از جمله كردستان بود و مردم اين استان با استقبال بي نظير از برنامه هاي هفته نشان دادند كه همواره خادم قرآن هستند و از برنامه هاي با محور قرآن استقبال مي كنند.
هفته قرآن و عترت در استان كردستان از 21 فروردين آغاز و تا 26 اين ماه ادامه داشت و در طول يك هفته حدود هفت جشنواره، چندين مسابقه، همايش، تئاتر، تجليل و برنامه قرآني و ديني در سطح شهرهاي استان برگزار شد.
كردستان به دليل پيشينه تاريخي از جمله استان هايي است كه در حوزه قرآن داراي ظرفيت هاي بالايي است و بدون شك برگزاري اين هفته قرآني منجر به كشف هر چه بيشتر استعدادها و توانمندي هاي اين حوزه مي شود و اين ظرفيت در استان فرهنگي كردستان وجود دارد تا مسوولان دستگاه هاي ذيربط با سرمايه گذاري در اين حوزه در راستاي بسط و گسترش فرهنگ قرآني تلاش نمايند.
برنامه هاي هفته قرآن و عترت در استان كردستان در چندين بخش طراحي شده بود كه از آن جمله مي توان به برگزاري جشنواره هاي مختلف فيلم و نمايش، خوشنويسي، آواها و نغمه ها، آثار صنايع دستي، برگزاري مسابقه، همايش هاي علمي، پژوهشي و كارگاهي و تجليل از خادمان قرآن و خانواده هاي شهداي قرآني اشاره كرد.
دو هزار اثر در بخش هاي مختلف جشنواره ها و همايش هاي علمي و غيره به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود كه نشان از علاقه مندي مردم كردستان به شركت در برنامه هاي با محوريت قرآن دارد.
همزمان با هفته قرآن و عترت در كردستان 33 تئاتر خياباني در سطح پارك ها و اماكن عمومي شهرستان سنندج در قالب برنامه هاي هفته قرآن و عترت و در قالب جشنواره هنرهاي نمايشي برگزار شد.
24 اثر در بخش تئاتر خياباني و 13 اثر در بخش نمايشنامه نويسي از هنرمندان استان به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود كه از 24 اثر ارسال شده به دبيرخانه جشنواره 11 اثر به مرحله نهايي راه يافتند و در هفته قرآن و عترت با همديگر به رقابت پرداختند.
در بخش جشنواره فيلم قرآن و عترت و در قسمت مستند اين جشنواره نيز شش فيلم به بخش مسابقه حضور داشتند و در بخش داستاني نيز 9 فيلم به بخش مسابقه راه يافته بودند.
فيلم هاي منتخب اين جشنواره در روزهاي 21و 22 فروردين در مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج، روز 22 فروردين در مجتمع فرهنگي هنري كامياران، روز 23 فروردين در مجتمع فرهنگي هنري بانه و روز 24 فروردين در مجتمع فرهنگي هنري بيجار به نمايش در آمدند.
استقبال بي نظير مردم كردستان از جشنواره قرآن و عترت نشان از ظرفيت بالاي اين استان براي سرمايه گذاري در برگزاري جشنواره ها و برنامه هاي مرتبط با حوزه قرآن است و اميد مي رود مسوولان در اين حوزه سرمايه گذاري سخت افزاري و نرم افزاري نمايند.
ساماندهي موسسات قرآني و حمايت از آنها در راستاي تربيت و پرورش نسلي قرآني يكي از نيازهاي اصلي در حوزه قرآن در استان كردستان است كه اميد مي رود مسوولان به اين مساله مهم توجه جدي داشته باشند.
1904

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 24 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 10:52

ايالت نيويورك به صورت سنتي دمكرات ها در آن به پيروزي مي رسند در ساعت هاي آينده تا حد زيادي سرنوشت نامزد نهايي حزب خود را براي انتخابات رياست جمهوري آمريكا در سال 2016 روشن خواهند كرد.
نيويورك با 247 نماينده تا حد زيادي چهره نامزد نهايي را روشن خواهد كرد و در صورتي كه هيلاري اكثريت نسبي را به دست آورد به مرز 2000 نماينده خواهد رسيد و احتمال دارد به عنوان نامزد نهايي دمكرات ها انتخاب شود.
برني سندرز كه در چند انتخابات گذشته پيروزيهاي قابل توجهي را به دست آورده است،‌در صورت پيروزي نسبتي با حدود 1300 نماينده،‌ فاصله خود را هيلاري كلينتون كمتر خواهد كرد.
بر اساس آخرين نظر سنجي ها هيلاري كلينتون با اختلاف از رقيب خود برني سندرز كه متولد منطقه بروكلين نيويورك مي باشد، جلو است.
در چند روز گذشته رسانه ها و احزاب وابسته به حزب دمكرات با حمايت مالي برخي از سهامداران بزرگ منطقه اقتصادي وال استريت ‌تلاش مي كنند تا هر چه بيشتر مردم نيويورك را براي راي دادن به هيلاري كلينتون ترغيب كنند.
جوانان بسياري از دمكرات ها در شهر نيويورك،‌ مجذوب شعارهاي برني سندرز به ويژه شعارهاي او درباره خدمات رفاهي به دانشجويان شده و حضور چشمگيري در ستادهاي انتخاباتي سندرز به عمل آورده اند.
در جبهه جمهوريخواهان خط مبارزه انتخاباتي متفاوت است،‌زيرا به رغم پيشتازي دونالد ترامپ، همچنان رسانه ها، ‌احزاب و سران جمهوريخواهان تلاش مي كنند تا مانع از تداوم پيروزيهاي او شوند، امري كه ترامپ هم به وضوح به آن اشاره و سران حزب جمهوريخواه را به توطئه چيني عليه خودش متهم كرد.
فضاي انتخاباتي در اين دوره از انتخاباتي آمريكا به رغم تلاش ماشين تبليغاتي براي شكل دهي به افكار عمومي آمريكا، نشان مي دهد كه طبقه متوسط در اين كشور دوپارچه شده است؛ يك قشر نگران هستند كه در آينده اي نه چندان دور جز قشر ضعيف جامعه شوند و ديگري ماهيت و هويت خود در برابر پديده مهاجرت واهمه دارند.
اشتياق و اقبال به شعارهاي سوسياليستي برني سندرز و قوميت گرايي ترامپ ناشي از اين نگراني و ترسي است كه در ميان قشر متوسط جامعه آمريكا شكل گرفته است و باعث شده است،‌ رقابت هاي درون حزبي در اين دوره شانه به شانه به پيش برود.
فضاي كنوني مكانيسم انتخاباتي و ماشين تبليغاتي در آمريكا را تا حدودي دچار مشكل كرده است،‌ زيرا در صورتي كه سران دو حزب بخواهند به صورت مطلق برخلاف نظر افكار عمومي نامزدهاي نهايي خود را برگزينند،‌موجب نفرت افكار عمومي شده و در انتخابات نهايي با واكنش منفي طرفداران خود مواجه شوند و در آن صورت ممكن است بخشي از طرفداران هر حزب بخواهند به نامزد حزب رقيب راي دهند.
علاوه بر چالش هاي موجود در انتخابات درون حزبي كه به وضوح بحث تغيير ذائقه افكار عمومي در انتخابات درون حزبي دلالت مي كند، رئيس جمهور آينده آمريكا نيز در عرصه هاي داخلي و خارجي با چالش هاي عميق تري روبرو خواهد بود.
تداوم مشكلات اقتصادي ايجاد شده در دوره بوش به دليل حمله به عراق و افغانستان و به رغم بهبود نسبتي آن در دوره اوباما، بحران تداوم سلسله تيراندازيهاي مرگبار در نقاط مختلف آمريكا و ناكامي در بحث اصلاح قانون حمل اسلحه،‌ مسكوت ماندن طرح بيمه درماني رايگان، بحران مهاجرت و در عرصه خارجي نيز،‌ چالش جدي آمريكا با روسيه و چين و بحران خاورميانه، جانشين اوباما و حزب پيروز در انتخابات 2016 را با دشواريهاي زيادي روبرو خواهد كرد.
نامزدهاي دمكرات ها روز 31 فروردين ماه در انتخابات حساس و سرنوشت نيويورك به رقابت خواهند پرداخت و در صورتي كه چهره نامزد نهايي در اين مرحله مشخص نشود، اين انتخابات درون حزبي روز 26 آوريل در ايالت هاي مريلند، كانتيكت، دلاور، پنسيلوانيا و رود آيلند ادامه خواهد يافت.
در اين روز دو نامزد جمهوريخواه نيز درايالت هاي كانتيكت، ‌دلاور،‌ مريلند، ‌پنسيلوانيا و رود آيلند با هم به رقابت خواهند پرداخت.
انتخابات در آمريكا طبق يك جدول زمان بندي شده انجام مي گيرد و فرايندي دو ساله است كه سرانجام به اوج مبارزات انتخاباتي رييس جمهوري در پايان هر چهار سال منجر مي شود.
انتخابات رياست جمهوري آمريكا براي گزينش چهل و پنجمين رييس جمهوري سه شنبه 18 آبان 1395 (هشتم نوامبر 2016) برگزار خواهد شد.
اروپام 1908**1599

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 26 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 10:52

عليرضا طباطبايي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با وجودي كه برخي تيم هاي رقيب هدف پويان قم، با بودجه هاي سه الي چهار ميليارد ريالي بسته مي شوند، ولي در فصل قبل، كل بودجه تيم هدف پويان قم و هيات هندبال استان، 500 ميليون ريال بود.
وي ادامه داد: با وجودي كه برخي بازيكنان ليگ برتري هدف پويان قم از تيم استان هاي ديگر با قراردهاي مالي بالا پيشنهاد داشتند ولي آنها بدون هيچ گونه چشم داشتي در اين استان ماندگار شده و رايگان براي تيم قم بازي مي كنند.
طباطبايي گفت: چهار نفر از اعضاي تيم هدف پويان بانوان قم ملي پوش هستند و اين تيم به دليل برنامه ناقص فدارسيون در فصل قبل، ششم شد.
وي افزود: همه بازيكنان اين تيم بومي هستند و متاسفانه با وجود درخشش در ليگ برتر، يك ريال بودجه از جايي به اين تيم كمك نشده است و تنها خود آنها با عشق و علاقه كار مي كنند
طباطبايي گفت: اگر هيات هندبال قم حداقل يك ميليارد ريال اعتبار در اختيار داشت، موفقيت هاي زيادي را در ليگ هاي مختلف كشوري كسب مي كرديم.
تيم هندبال بانوان هدف‌پويان جوان قم بعد از كسب مقام قهرماني ليگ‌هاي دسته دوم در سال 1392 و دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌هاي كشور در سال 1393 ، در سال 1394 براي نخستين‌بار در مسابقات ليگ برتر هندبال بانوان ايران حضور پيدا كرد.
هدف پويان در ليگ برتر فصل قبل از مجموع ۱۰ بازي، با پنج پيروزي، يك تساوي و چهار شكست به رتبه ششم دست يافت.

** قم ميزبان مسابقات قهرمان كشوري هندبال
رئيس هيات هندبال قم در ادامه گفت: استان قم ميزبان مسابقات قهرمان كشوري هندبال دختران در رده نونهالان است و اين رقابت ها 14 تا 17 ارديبهشت ماه سال جاري در قم برگزار مي شود.
طباطبايي خاطرنشان كرد: در اين مسابقات شش استان قم، تهران، قزوين، البرز، مازندران و سمنان حضور دارند و از بين آنها دو تيم صعود مي كند.
وي همچنين با اشاره به برنامه هاي هيات هندبال استان قم در سال جديد گفت: شركت در مسابقات هندبال ساحلي قهرمان كشوري، حضور در رقابت هاي نونهالان كشور و شركت در مسابقات نوجوانان قهرماني كشور در بخش بانوان و آقايان از برنامه هاي اين هيات است.
وي ادامه داد: قم در بيشتر رشته ها داراي استعداد خوبي نسبت به ساير استان هاي ديگر است و با وجود تك شهرستاني بودن، در مسابقات ليگ با ساير استان هاي كشور رقابت مي كنيم.
وي از برگزاري كلاس هاي آموزشي در بخش مربيان و داوران در قم خبر داد و گفت: ما در هيات هندبال دنبال ساماندهي ورزشكاران هستيم و سال گذشته 400 نفر ساماندهي و بيمه شدند.
طباطبايي خاطرنشان كرد: نداشتن اسپانسر براي كليه رده هاي سني از مشكلات ورزش قم است و هيات ها براي هر كاري ناچار بايد از اداره كل كمك بگيرند و چون هيات ها زياد است، حمايت ها نيز محدود خواهد بود.
وي يادآورشد: در بخش بانوان براي تمرين سالن داريم ولي در بخش برادران سالن ورزشي وجود ندارد و درآمد خاصي براي هزينه نداريم.
7401 / 6133/

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 29 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 10:52

صفحه اول روزنامه های صبح دوشنبه 30 فروردین

عکس: ایرنا

کد خبر: 3065369

تاریخ خبر: 6:45 30/01/1395

ارسال به دوستان

دیدگاه ها و نظرات

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 28 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 9:49

به گزارش ایرنا، وی در یادداشتی كه روز دوشنبه در روزنامه تایمز منتشر شد، گفت: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا سالانه هزینه‌ای بالغ‌بر 4 هزار و 300 پوند به ازای هر خانوار انگلیسی در بر خواهد داشت.
آزبورن افزود: خروج از اتحادیه براساس طرح پیشنهادی 'بوریس جانسون' شهردار لندن، سبب خواهد شد كه تا سال 2030 میلادی، 6درصد از اقتصاد انگلیس كاسته شود.
وزیر دارایی انگلیس در این یادداشت، عنوان كرد: آیا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ارزش این ‌همه هزینه را دارد.
وی همچنین عنوان كرد كه دولت انگلیس همچنان به تلاش خودش برای قانع كردن مردم این كشور برای ادامه حضور در اتحادیه اروپا ادامه خواهد داد.
آزبورن بابیان اینكه یكی از سووالات بنیادی در ارتباط با نتایج اقتصادی برگزیت است، گفت: وزارت دارایی انگلیس تجزیه‌وتحلیل دقیقی از هزینه‌های طولانی‌مدت و منافع عضویت در اتحادیه اروپا و یا خروج از آن، به عمل ‌آورده است.
وی افزود: ترك اتحادیه اروپا به معنای آن است كه انگلیس وضعیت اقتصادی به‌مراتب بدتری خواهد داشت و هزینه آن، معادل 4300 پوند در سال برای هر خانوار انگلیسی است.
وزیر دارایی انگلیس اضافه كرد: تجزیه‌وتحلیل‌ها نشان می‌دهد كه عضویت در اتحادیه اروپا به معنای دسترسی به یك بازار 500 میلیونی است و این سبب افزایش مناسبات تجاری ما با همسایگان اروپایی‌مان تا سه ‌چهارم شده ضمن اینكه این مساله باعث افزایش تجارت با سایر كشورهای جهان هم شده است.
آزبورن قرار است روز دوشنبه تجزیه ‌وتحلیل 200 صفحه ای وزارت دارایی انگلیس در مورد عضویت این كشور در اتحادیه اروپا را منتشر كند.
در همین حال به گزارش اسكای نیوز، ' جان رد وود ' یك نماینده محافظه‌كار ارشد مجلس عوام در واكنش به ادعاهای آزبورن گفته است كه تجزیه‌وتحلیل وزارت دارایی انگلیس نمی‌تواند قابل ‌اعتماد باشد.
وی افزود: دیوید كامرون از جمله مشاوران ارشدی بود كه در وزارت دارایی همزمان با تلاش دولت محافظه كار' جان میجر' برای حفظ انگلیس در چارچوب سیستم نرخ ارز ( ای آر ام ) فعالیت داشته است و همین سیستم باعث نابودی مشاغل و نیز باعث مشكلاتی برای خانوارهای انگلیسی شد.
توافق دیوید كامرون با رهبران اروپایی و اعلام برگزاری همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در 23 ژوئن آینده، سبب آشكار شدن شكاف و دودستگی عمیق در میان اعضای كابینه و حزب محافظه‌كار انگلیس بر سر ادامه حضور این كشور در این اتحادیه شده است.
تاكنون شمار زیادی از شركت‌ها و مدیران موسسات بزرگ اقتصادی انگلیسی از جمله انجمن بانكداران انگلیس و شركت‌های عضو بازار بورس فوتسی 100 مخالفت خود را با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اعلام كرده اند.
كمیته سیاست های پولی بانك مركزی انگلیس نیز اخیرا، نسبت به عواقب خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در جریان همه پرسی 23 ژوئن موسوم به برگزیت هشدار داد.
كمیته سیاست های پولی بانك مركزی انگلیس با اشاره به تعویق برخی سرمایه گذاری ها و معاملات اقتصادی به بعد از 23 ژوئن تصریح كرد كه بی ثباتی بر بازار و اقتصاد انگلیس، از هم اكنون سایه افكنده است.
صندوق بین‌المللی پول نیز روز سه شنبه هفته گذشته در گزارشی برای اولین بار و به طور رسمی هشدار داد كه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به 'برگزیت' می تواند آسیب های جدی به اقتصاد منطقه و جهانی وارد سازد.
براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، برگزیت می‌تواند یك‌صد میلیارد پوند برای اقتصاد انگلیس هزینه به بار آورده و نزدیك به میلیون فرصت شغلی در این كشور را تحت تاثیر قرار دهد.
اما طرفداران كمپین'برگزیت' كه شماری از اعضای كابینه كامرون و نیز مدیران اقتصادی، شخصیت های سیاسی و نظامی این كشور در میان آنها دیده می شوند، این هشدارها را اغراق آمیز توصیف كرده اند و معتقدند كه امنیت و فضای كسب و كار برای مردم انگلیس با خروج این كشور از اتحادیه اروپا بهتر تامین می شود.
علاوه بر آن 'كنث كلارك' عضو ارشد پارلمانی حزب محافظه‌كار هشدار داده است كه در صورت رأی مردم انگلیس به خروج كشورشان از اتحادیه اروپا موسوم به 'برگزیت'، دیوید كامرون به ‌سرعت از مقام نخست وزیری بركنار خواهد شد.
براساس نتایج نظرسنجی موسسه یوگو كه اخیرا منتشر شد در حال حاضر میزان حمایت از كمپین حامی حضور انگلیس در اتحادیه اروپا 39 درصد و میزان حمایت كمپین حامی خروج این كشور از این اتحادیه ( برگزیت) نیز 39 درصد است.
نتایج یادشده مؤید آن است كه هفت درصد از كسانی كه در این نظرسنجی شركت داشته‌اند هنوز تصمیم خودشان را نگرفته‌اند و 5 درصد دیگر نیز گفته‌اند كه تمایلی برای رای دادن ندارند.
در صورت حذف افراد مردد از این نظرسنجی، میزان حمایت از حامیان و مخالفان حضور انگلیس در اتحادیه اروپا 50- 50 خواهد بود.
اروپام**4**1552

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 29 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 9:49

علي وفايي مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در ادامه بازگشايي راه هاي ارتباطي در منطقه لوداب، مارگون، ديشموك، چاروسا، لنده و بهمئي بر اساس اولويت بازگشايي شدند.
وي اظهاركرد: از مجموع 200 روستا كه راه ارتباطي آنها مسدود شده بود بيش از 170 روستا تاكنون راههاي ارتباطي آنها بازگشايي شد.
وفايي مقدم با اشاره به قطعي راه ارتباطي 60 الي 70 روستا تصريح كرد: راه و شهرسازي با تلاش شبانه روزي در حال بازگشايي اين راهها است.
وي افزود:در روزهاي آينده مسيرهاي مسدود شده نيز بازگشايي خواهد شد.
بر اثر بارش هاي سيل آسا و تگرگ بيش از دو هزار ميليارد ريال خسارت به كشاورزان، دامداران و زيرساخت هاي عمراني كهگيلويه وبويراحمد وارد شده است.
از شش هزار كيلومتر راه ارتباطي استان كهگيلويه و بويراحمد، چهار هزارو 530 كيلومتر راه روستايي،990كيلومتر راه فرعي و 504 كيلومتر راه اصلي است.
7531/6162

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 31 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 9:49

* گلوبال تايمز:
- دستگيري 900 نفر در جريان تظاهرات اعتراضي در آمريكا
- رژه نيروهاي مسلح ايران در مراسم روز ارتش
- كشته شدن 140 نفر در درگيري نظامي در مرز سودان
- سازمان ملل: افزايش مرگ كودكان در جنگ داخلي افغانستان

* چاينا ارگ:
- صدور هشدار امنيتي براي اتباع آمريكايي در پاكستان
- آلمان و فرانسه خواستار تشكيل دولت وحدت در ليبي شدند
- اعلام نتايج نهايي انتخابات مجلس سوريه
- روسيه تهاجمي بودن حركت هواپيماي نظامي خود را رد كرد

* مردم:
- تلاش چين براي ارتقاي سطح تجارت خارجي
- شمار تلفات انساني زمين لرزه ژاپن به 41 نفر رسيد
- واكنش شوراي امنيت به تداوم فعاليت هاي هسته‌اي كره شمالي
- كاهش ارزش پولي چين فاقد هرگونه استدلال منطقي است

* چاينا ديلي :
- چين درصدد افزايش بودجه‌هاي مربوط به فعاليت‌هاي فضايي است
- آغاز فعاليت ششمين جشنواره بين المللي فيلم پكن
- كشته شدن 235 نفر در زمين لرزه اكوادور
- مخالفت آلماني ها با تصميم «مركل» براي تعقيب قضايي يك كمدين
آساق**1597

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 24 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 8:30

ايران خواهان سهم واقعي خود از سبد اوپك است و رسيدن به ميزان توليدي كه پيش از اعمال تحريم ها عليه نفت ايران حدود 4 ميليون بشكه نفت در روز بود.
علاوه بر تاييد اين حق از سوي اعضاي اوپك برخي توليدكنندگان خارج از اين سازمان مانند روسيه نيز به اين موضوع اذعان دارند.
راشاتودي به نقل از الكساندر نوواك وزير انرژي روسيه نيز چرخش عربستان سعودي را عامل منجمد شدن توافق دانست.
نواك در ماه گذشته ميلادي پس از گفتگو با همتاي ايراني خود گفت: «ايران در موقعيت خاصي قرار دارد چرا كه تحريم ها بر ميزان توليد نفت اين كشور تاثير گذاشته است.» وي افزود كه «ايران خواهان هماهنگي بين كشورهاي صادركننده نفت است اما نخست نياز دارد كه توليد نفت خود را به حد مورد نظر برساند.»
اكنون و بعد از اجلاس شكست خورده روز يكشنبه دوحه، روس ها هم گويا تمايلي به پافشاري براي تثبيت توليد ندارند و وزير انرژي روسيه مي گويد: حالا توپ در زمين خود اعضاي اوپك است تا ابتدا بين خودشان توافق كنند.
در همين حال محمد بن صالح الساده وزير انرژي قطر نيز گفت: به موضع تهران درباره نپذيرفتن تثبيت توليد نفت احترام مي گذاريم و آن را امري حاكميتي مي بينيم.
استدلال ايران براي شركت نكردن در نشست نفتي دوحه از زبان بيژن نامدار زنگنه وزير نفت ايران اين است: ما به اين نتيجه رسيديم كه نشست دوحه براي كساني است كه مي خواهند طرح فريز نفتي را امضا كنند و اگر مي خواستيم نماينده اي از ايران در اين نشست حضور داشته باشد براي اين بود كه حمايت خود را از اين طرح نشان دهيم، اما از آن جا كه قرار نيست ايران اين طرح را امضا كند، بنابراين ضرورتي براي حضور نماينده ايران در اين نشست وجود ندارد.
اين عبارات زنگنه از نگاه برخي ناظران، بياني غيرمستقيم مبني بر مخالفت ايران با كاهش يا تثبيت توليد ناعادلانه فعلي و ناخرسندي از سهم ناديده انگاشته شده آن از بازار نفت است اما اين اصرار تهران براي بازگشت به جايگاه واقعي خود را عربستاني ها نيز قبول كردند.
گزارش رويترز تصريح مي كند كه سعودي ها در لحظات آخر در حالي بر ضرورت حضور ايران براي توافق نفتي جديد تاكيد كردند كه پيش از اين، رياض بر منزوي كردن ايران حتي در توافق تثبيت توليد نفت اصرار داشت و چرخش موضع آن در اين باره، يكي از عوامل نافرجامي اجلاس دوحه بود اما واقعيت اين است كه نمي توان نقش عوامل فرا منطقه اي را در تغيير محاسبات عربستان در نظر نگرفت.
عده اي از تحليلگران و ناظران مي گويند اجراي طرح فريز نفتي اگرچه به افزايش و ثبات قيمت نفت در بازارهاي جهاني مي‌انجامد و از اين لحاظ براي همه كشورهاي نفتي مفيد است، اما پيوستن ايران به اين طرح؛ يعني ثابت ماندن سطح توليد و صادرات نفت ايران در حدود يك ميليون بشكه در روز، در حالي كه اين سطح در گذشته بيش از 4 ميليون بشكه نفت بوده است كه اين نكته بخوبي نشان مي‌دهد، تن دادن به اجراي فريز نفتي در شرايط كنوني به ضرر ايران تمام مي‌شود.
اين تحليل قائل به آن است كه عربستان سعودي از همان ابتدا نيز خواهان فريز كردن توليد نفت نبوده و با اين توافق قصد داشته توپ را به زمين ايران بيندازد و تعمدا نشست دوحه را به شكست بكشاند زيرا سعودي ها مي دانستند كه ايران در شرايط پسابرجام خواهان استفاده بيشتر از لغو تحريم ها براي رسيدن به ظرفيت واقعي تر خود است نه كاهش يا تثبيت توليد.
از اين منظر، عربستان امكان آن را مي يابد تا هم بتواند مجددا از حربه افزايش توليد و كاهش قيمت براي اعمال فشار بر رقبا استفاده كند و هم مقصر اين روند نزولي قيمت نفت تلقي نشود. عربستان هم قطعا به دليل سياسي كاري پيشين خود در بازي با برگه نفت عليه رقيباني مانند ايران نه تنها به انتحار اقتصادي خود دست زده بلكه برخي دوستان خود را نيز ناخرسند كرده است بنابراين نياز به تبرئه كردن خود از خسارت هاي وارد شده به بازارهاي جهاني دارد.
اين در حالي است كه اميد به توافق دوحه باعث شده بود كه طي روزهاي اخير قيمت‌هاي نفت به حدود 45 دلار صعود كند، اما آخرين گزارش خبرگزاري بلومبرگ از وضعيت حاضر قيمت‌هاي نفت حاكي است كه روز يكشنبه نفت برنت درياي شمال با 1.7درصد كاهش به 43 دلار و قيمت نفت شاخص وست تگزاس اينترمديت آمريكا با 2.75 درصد كاهش نسبت به روز گذشته به حدود 40 دلار سقوط كرد.
فرض ديگر براي به هم ريختن برگه هاي روي ميز در دوحه آن است كه براي عربستان سعودي پيش بيني برخي اتفاقات نيز دشوار بود؛ اتفاقاتي كه مي تواند بازي نفتي رياض را پيچيده تر از حد انتظار كند؛ اتفاقي مانند امضاي قرارداد فروش ٧٠٠ هزار بشكه نفت ايران به اروپا كه بيژن نامدار زنگنه از آن خبر داد و گفت: اتحاديه اروپا، ايران را شريك معتبر و قابل اعتماد براي تامين انرژي مي داند.
زنگنه عصر روز شنبه پس از ديدار ميگل آرياس كانته كميسيونر انرژي اتحاديه اروپا، اعلام كرد: آنها (اروپايي ها) به همكاري بلندمدت با ايران بسيار علاقه مندند و تهران را شريك معتبر و قابل اعتمادي براي تامين انرژي مي دانند.
وي يادآوري كرد نزديك به ١٠٧ سال از عرضه نفت و گاز از سوي ايران مي گذرد و در اين مدت هيچگاه از سوي ايران مشكلي براي عرضه بموقع و كافي انرژي ايجاد نشده است.
در واقع، عربستان در برابر وضعيتي غيرقابل پيش بيني و در برابر كار انجام شده اي قرار گرفت كه ايراني ها پيش از اين، صحبتش را كرده بودند اما شايد سعودي ها تصور به امضا رسيدن چنين قراردادي را آنهم يك شب پيش از اجلاس دوحه نمي كردند.
حالا مشكل پيچيده تر مي شود؛ ايران به افزايش توليد و فروش نفت در مقابل چشمان عربستان ادامه مي دهد و در عين حال بايد توافقي حاصل شود كه بر اساس وعده هاي پيشين «ايران را از كاهش يا تثبيت توليد استثنا كند، عربستان را راضي نگه دارد و روسيه را آزار ندهد.»؛ نتيجه چنين وضعيتي تقريبا قابل پيش بيني است؛ عربستان زير ميز توافق مي زند؛ روسيه خود را كنار مي كشد و ايران هم كاري را مي كند كه بايد بكند.
از: جواد ارشادي
شبس**9241**1565

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 21 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 8:30